kolejowych typu 60 E1, 49 E1 oraz szyn przejściowych 60/49 E1 metodami:
SoWoS
SoWoS -P
SoWoS -P R350
SoWoS – P L70
SkV
SkV L75,
SoWoS -P/P
SkV-S (SP)
SoWoS L-75
SoWoS -P/3P
SoWoS –HC
szyn tramwajowych typu Ri 59, Ri 60, Ri 60/ 49 E1, Ri 60/60 E1, bloki rozjazdów oraz szyn Lk 1 metodami:
SRZ
Szyn suwnicowych , dźwigowych – każdego profilu metodami
SKS
Oferujemy również wykonywanie regulacji naprężeń w torach bezstykowych w przypadku spawania w temperaturach poniżej 15st.C poprzez naciąganie szyn naprężaczami hydraulicznymi lub wydłużanie poprzez wprowadzanie sztucznego ciepła.
Regeneracja stalowej nawierzchni kolejowej i Tramwajowej
Wykonujemy regenerację poprzez elektryczne napawanie półautomatem stalowych elementów rozjazdowych w rozjazdach typu 60 E1, 49 E1, Ri 60, krzyżownic zwyczajnych, krzyżownic podwójnych, szyn skrzydłowych, iglic, wybuksowania, napawania zużycia bocznego, połączeń szynowych itp.
Napawanie szyn i krzyżownic tramwajowych automatem spawalniczym Lincoln Electric Dc 1000 SWNS-1
Oferujemy także szlifowanie szyn szlifierkami.
Złącza izolowane klejono – sprężone typu S w szynach 60 E1 i 49 E1 oraz w szynach tramwajowych.
Nasi pracownicy to wykwalifikowana kadra techniczna stale podnosząca swoje umiejętności i doświadczenie. Zdobyta wiedza dotycząca spawania, napawania oraz wykonywania styków stawia nas w czołówce Polskich Firm w tej branży.
Zdobyte wyróżnienie nadawane przez Klub międzyzakładowy SITK oraz Centrum Diagnostyki „ Za osiągnięcia w dziedzinie spawalnictwa dróg szynowych” Tzw. KAZEK zobowiązuje nas do wykonywania usług na najwyższym poziomie.
Realizujemy umowy Z PKP PLK, MPK Poznań, Tramwaje Szczecińskie, ZRK DOM, Dolkom
Współpracujemy w ramach zleceń z Firmami z Polski oraz z zagranicy.